2012 m. liepos 23 d., pirmadienis

Aloha! Manau daugelis džiaugiasi pagaliau sušilusiais orais...tarp jų ir aš! Juk taip gera mirkti kokiam ežere ir mėgautis saulės voniomis, nors tiesa - nemėgstu degintis, nes mat labai baisiai degu... išraudonuoju visa kaip pomidoriūkštis ir taip skaudžiai raudonuoju kelias dienas, todėl dažnai šio 'malonumo' atsisakau... O juk baltai kaip sūris, o ypač vasara būti nesinori, todėl pasirenku soliariumą, kuriame buvau kelis kartus, bet paskui apstojau eiti ir visokiausi kremai savaiminio įdegio. Neseniai ir aš išbandžiau savaiminį kremą "Nivea" visam kūnui ir veidui. Kaip pardavėja sakė, kad jis yra išties geras ir paklausu,s todėl nieko nelaukdama nusipirkau. Išsitepusi labai ilgai džiūvau, nes kaip skaičiau internete jis labai ilgai drėkina odą... O dieve, kiek aš vargau kol išdžiuvau ir aišku vistiek veida nelygiai išsitepiau. Pirma dieną labai matėsi, kad veidas dėmėmis išmėtytas, bet kadangi jį dažnai prausiu, tai demės greitai išnyko. Šiaip esu šiuo kremu patenkinta jis ir nebrangus ir sakyčiau tikrai geras! Taigi, panelės jeigu esate tokios baltos kaip aš siūlau jį išbandyti. Nieko neprarasite, tiesiog reikia normaliai išsitepti, nes galite būti išmetytos demėmis, o tada per tokius orus net į kiemą nesinorės išeit,i kad ir kaip karšta būtų. Beje, šeštadienį keliavau į Ignaliną, ten buvo mano galima sakyti pusbrolio vestuvės! Man patiko absoliučiai viskas, nes viskas vyko apsupty ežerų, gražioje sodyboje, susipažinau su naujais žmonėmis aišku, savanoriškai pabuvau ir auklė,nes labai labai mėgstu vaikus, tiesiog myliu juos, tai va kas turi mažų broliukų ar sesučių ir patys nenori jais rūpintis, tai griebkit mane! Taigi, manau viską išdėsčiau. Geros jums ryt dienos, mažučiai, nes kiek žinau ryt bus labai geras oras! Bučkiai visiems
Kremukas kurį rekomenduoju panelėms.



















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą