2012 m. liepos 11 d., trečiadienis

Sveikučiai mažučiai!Aš tikiu, kad jums vasara kaip ir man yra nuostabi!Liepos 5-9dienomis buvau dainų šventėje Vilniuje.Ten važiavau su mokyklos choru. Mūsų buvo ne tiek ir daug-14 panelių ir kelios mokytojos ,bet likau patenkinta mūsų kolektyvu. http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gifVisos sutarėme puikiai ir viena kita supratome. Tikrai buvo gera pamatyti tiek daug naujų žmonių, repeticijas bei susipažinti su repeticijų tvarka, nes važiavau pirmą kartą. Aišku, nusivyliau repeticijomis,todėl kad karštis buvo nenormalus(+30 ir virš), todėl sedėti porą valandų ar daugiau repeticijose buvo nelengva....pilstemės ir vandenį ant kūno, ir slėpėmės po skėčiais, kurie puikiai pravertė. Kita vertus, aš dėkojau Dievui, kad neesu šokėja- jiems buvo dar blogiau...vargšeliai, bet juk be pastangų nebus nieko,  todėl labai buvo gražu, kai pamačiau galutinį variantą!Jis tikrai buvo puikus! Kažkiek drebėjo rankytės vis tiek begalė žmonių, kameros visur....be to aš patekau į ekraną http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gifyaaaai!!!Galite pasižiūrėti čia ->http://lrt.lt/mediateka/irasas/25990/moksleiviu_dainu_svente_musu_vardas_lietuva._ansambliu_vakaras 2:17 Vilte ir koleges traukia iš širdies http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif Taigi,apie gyvenimo sąlygas : Gyvenome Taikos progimnazijoje esančioje Justiniškių rajone. Galima sakyti užkampy, nes iki centro apie aštuonis kilometrus ir važinėja tik vienas autobusas. Su panelėmis gyvenome nedidelėje klasėje, bet mes puikiai tilpome, paskutinėmis dienomis ten jau ir miela pasidarė, nors taip norėjosi į griūti savo lovą, nusimaudyti savame dūše ir pavalgyti mamos daryto maisto....Aišku ,dušai buvo tik keli todėl po repeticijų vykdavo lyg lenktynės ,,kas pirmesnis nusimaudys- tas gudresnis“!Man ir mano draugei dažnai tai pavykdavo.... Maistu buvau šiek tiek nusivylusi, bet ko norėti- viskas nemokamai ir dar mokyklos maistas, todėl valgiau be jokių pretenzijų. Tualetai nevisuose  aukštuose. Mmūsų aukšte tualetus vadinome arklidėmis, nes durelės buvo tik iki pusės (na įkelsiu nuotraukų patys pamatysite). Naktimis būdavome ant tiek pavargusios, kad noro rėkauti kaip išprotėjusiomis ar dar ką daryti nebuvo. Paskutinėmis dienomis viskas atsibodo, kojas nutrynė ir labai norėjau namo, bet vis laikiausi. Turėjome mažai laisvo laiko, todėl buvo liūdna, bet vis tiek aplankėme Akropolį (kaip gi Vilnius be jo),Gedimino prospektą, Katedrą ir kelis muziejus. Nekreipiant dėmesio į smulkmenas buvo tikrai puiku!http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif Ačiū visiems, kurie ištvėrė tokią burbeklę kaip aš. O dabar smagiausia dalis -nuotraukos.















Štai ką galima rasti Vilniaus autobusuose


























Komentarų nėra:

Rašyti komentarą