2012 m. liepos 19 d., ketvirtadienis

Sveiki, mielieji! Aš vis pagalvoju, kad vis labiau ir labiau apleidžiu blogą :| Tikriausiai dėl to, kad vasara ir kartais tinginys užeina toks didelis, didelis..... PRISIŽADU rašyti dažniau. Nuo praeito ketvirtadienio iki šiandien leidau dienas Ramygaloje, nes ten turim nuosavą namą, kitaip sakant sodybą, o ir draugų ten turiu, kuriuos buvau apleidusi... Iki šiol jaučiuosi kalta, bet kaip ten bebūtų viskas buvo super! Tik oras vis kišo koją nuveikti kažką įdomesnio. Manau daugelis iš jūsų jau matė facebook'e mano plaukuoseną, nusidažiau plaukus gan tamsia spalva, bet nei kiek nesigailiu. Man patinka! Trūksta tik blondiniškų nukirstų galų kaip aš sakau, bet iki vasaros pabaigos prisižadu sau juos pasidaryti. Beje, dar vieną dalyką kurį prižadu sau, įsiverti auskarą į liežuvį. Seniai noriu, bet vis mąščiau ar reikia ir pagalvojau, kad prieš pat gimtadienį būtų puikų įsiverti! Na ir šiaip esu sau prisižadėjus šią vasarą daug įvairių dalykėlių ir sakyčiau net keistenybių... Žiūrėsim kaip seksis jas išpildyti. O dabar siunčiu jums truputį nuotraukėlių! Milijonas bučinių











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą