2012 m. birželio 25 d., pirmadienis


Labas, aš krabas!
Tikiu, kad beveik visos panelės girdėjo apie plaukų galiukų šviesinimą. Pradžioje man tai nebuvo gražu ir pagalvojau -  o Dieve! Atrodė gan šlykščiai, o dabar man tai pasidarė labai gražu ir pati noriu nusišviesinti galiukus, juk norisi vasarą atsinaujinti, o ypač nauja šukuosena. Kažkada mačiau tokius žodžius - "Jeigu nori pasikeisti, pradėk nuo šukuosenos!" - tik viena problema - kokia spalva dažyti:  raudona, šviesia ar juoda? .... Net neisivaizduoju! Peržiūrėjau begalę nuotraukų ir vistiek suku galvą kaip gi nusidažyti! Įkelsiu nuotraukų kuriose man labiausiai patiko plaukų galiukai. Tik bijau, kad man netiks, juk neturiu labai ilgų plaukų, o ir kai kurie žmonės to nesupranta - bet aš linkusi tiesiog nekreipti demėsio, todėl surizikuosiu ir greitu metu eisiu į kirpyklą. O ką manot jūs? Ar gražu? 
Kadangi vakar buvo Joninės, o jas švenčiau su draugėmis, trūksta miego.... Todėl labos visiems ir šilto pirmadienio!





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą