2012 m. birželio 15 d., penktadienis

Sveiki visi!Pirmą užrašą norėčiau paskirti savo sesei vardu Monika. Paklausit kodėl jai?Todėl,kad gyvename atskirai jau trejus metus ir tas bendravimas per skype,facebooka toks banalus kad dažnai norisi būti kartu kur ir ji - Norvegijoje. Visi žinome, kad ten gyvenimas yra šiek tiek geresnis nei pas mus,algos didesnės,žmonės kitokie o ir vaizdai skiriasi....kartais net kvapa sulaikau,pamačius kalnus,ežerus ir visa ta gamta kuri tvyro ten... grįžkim prie temos 'sesė' kadangi ji pasirinko tokį gyvenimą toliau nuo mūsų,esu kaip ir vienturtė dabar...ech, gera buvo okupuoti jos kambarį,iššniukštinėti jos daiktus, o ir dienoraštį esu radusi tik paskaityti jo nepanorau, vis gi manau ten yra tikrų paslaptėlių kurių geriau man nežinoti bet dažnai atsisėdusi pagalvoju,kad norėčiau ją matyti prie savęs besišypsančią, vadinančią mane juokingais žodžiais ir dainuojančią dainas kurių žodžių dažniausiai nemoka bet sugalvoja..ech sesė kad žinotum kaip kartais man tavęs trūksta,čia LIETUVĖLEJE!Ir taip kartais džiaugiuosi kad nematai mano išdaigų namie.....O dabar noriu pasakyti kuo man esi ypatinga,kitokia nei visi kiti pilki žmonės
1.Esi užsispyrusi, tikriausiai šią savybę ir paveldėjau iš tavęs
2.Visada su šypsena, taip būna kai kas sugadina tavo nuotaika...bet tada užtenka suvalgyti kažko skanaus ir vėl viskas gerai!
3.Nemoki mūštis, nes kiek prisimenu aš visada tave nugalėdavau
4.Moki juokingai kalbėti, pakeisti savo balsą į kokio nors katinėlio balsą
5.Esi tikras naglumo įsikūnijimas....nepiktybiškas naglumo įsikunijimas tik man visada 'smagu' girdėti - sese, padaryk man masažiuką....sese, gali nubėgt į parduotuvę?sese,padaryk man valgyt...
6.Moki pralinksmint ir lepinti mane.LEPINTI ypač..
Na manau, turi daug visokiausių tau skirtų savybių bet šias tiesiog norėjau išryškinti.... Sesė,žinok kad ir kur tu bebūtum tave beprotiškai myliu ir žinai....man patinka su tavimi kvailioti,šokti namuose ir garsiai leisti muzika kai kaimynai miega!bučkis :* (man nesiseka su lietuvių,tad nesmerkit)




1 komentaras: